In de volgende jaren hebben we dit thema meer en meer vorm gegeven. We gaven opleidingen voor begeleiders in de kinderopvang en verdiepten ons in allerlei aanverwante thema’s zoals kinderparticipatie, taalstimulering, het inrichten van speelruimtes, de organisatie van een speelse vakantie, het open speelaanbod …
In het Volwassenenonderwijs maakten we kennis met een ander deel van de welzijnssector: in de opleiding Zorgkundige gaven we les over communicatie, samenwerken, werken in de zorgsector en begeleidden we intervisies.
Samen hebben we ondertussen een ervaring van meer dan 40 jaar in het werken met groepen volwassenen. De laatste jaren hebben we onszelf verder gevormd in het hoe en wat van het volwassen leren. De waarderende benadering vormt hierbij ons uitgangspunt: de lerende en zijn ervaring staan centraal en vormen de basis van het veranderingsproces.
Wil je meer weten over onze visie op vorming of van welke organisaties we geregeld opdrachten ontvangen?”